Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy:
lub mailowo na następujący adres e-mail:
biuro@twinkletwinkle.pl
lub telefonicznie

W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować)
oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
Ul. W. Bogusławskiego 19/177, 01-923 Warszawa
biuro@twinkletwinkle.pl


Używamy informacji zapisywanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii, a także uzyskujemy dostęp do tych informacji w celach zapewnienia prawidłowego działania strony www, utrzymania sesji po zalogowaniu oraz statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany standardowych ustawień przeglądarki internetowej oznacza zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci urządzenia końcowego oraz uzyskanie dostępu do informacji zapisanych w tych plikach. Więcej szczegółów, w tym na temat zmiany ustawień przeglądarki internetowej w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies. [zamknij]